Activiteiten

Onderstaand een overzicht van de activiteiten die de komende periode voor jong en oud worden georganiseerd.

Enkele data zijn nog niet concreet, zodra deze zijn vastgesteld zullen ze via onze website bekend gemaakt worden. Houd daarom de website goed in de gaten om op de hoogte te blijven!

vrijdag 5 april 2024 t/m zondag 26 mei 2024
Voorjaarscompetitie padel
Gedurende deze periode worden op verschillende avonden en weekenden competitiewedstrijden gespeeld voor de KNLTB voorjaarscompetitie. Vanuit TC de Mors wordt er door meerdere teams deelgenomen aan verschillende competities.
vrijdag 5 april 2024 t/m vrijdag 14 juni 2024
Voorjaarscompetitie tennis
vrijdag 19 april 2024
Paastoernooi 🐣 (jeugd)
Meer informatie volgt binnenkort via de jeugdcommissie.
vrijdag 7 juni 2024 t/m zondag 21 juli 2024
Zomercompetitie padel
Gedurende deze periode worden op verschillende avonden en weekenden competitiewedstrijden gespeeld voor de KNLTB zomercompetitie. Vanuit TC de Mors wordt er door meerdere teams deelgenomen aan verschillende competities.
zaterdag 29 juni 2024 t/m zaterdag 6 juli 2024
Midsummer Rijssen, het open tennis- en padeltoernooi van Rijssen!
Na het succes van afgelopen jaar, organiseert TC de Mors ook dit jaar weer 2 open toernooien: Tennis én Padel! Week 27 en het voorafgaande weekend (29 juni t/m 6 juli) zal onze vereniging en sportpark volledig in het teken staan van deze open toernooien, die zowel voor tennis als voor padel georganiseerd gaan worden.
zaterdag 13 juli 2024
Jeugdkamp
Tijdens het jeugdkamp worden door de jeugdcommissie verschillende activiteiten georganiseerd, inclusief overnachting! Voor onze jeugdleden ongetwijfeld een beetje spannend, maar vooral erg gezellig!
maandag 5 augustus 2024 t/m vrijdag 30 augustus 2024
Vakantie
Na alle sportieve inspanningen even de batterij opladen voor de 2e seizoenshelft!
zondag 8 september 2024 t/m zondag 27 oktober 2024
Najaarscompetitie tennis - padel
Gedurende deze periode worden op verschillende avonden en weekenden competitiewedstrijden gespeeld voor de KNLTB najaarscompetitie. Vanuit TC de Mors wordt er door meerdere teams deelgenomen aan verschillende competities.
zaterdag 14 september 2024
Pannenkoeken middag (jeugd)
Lekker sporten, maar ook genieten van overheerlijke pannenkoeken? Dat is tijdens deze jeugdactiviteit mogelijk!
woensdag 16 oktober 2024
Tombolamiddag tennis - padel
Gedurende deze middag zal er zowel een tombola voor tennis als padel worden georganiseerd. Tijdens de tombola worden er korte wedstrijden georganiseerd, waarbij vooraf niet bekend is welke koppels er tegen elkaar spelen. Aan het eind van de middag sluiten we de activiteit gezamenlijk af!
zaterdag 19 oktober 2024
Oktoberfest 🍻
Na het succes van de après-ski party aan het begin van het jaar, is het op zaterdag 19 oktober tijd voor het Oktoberfest!
zondag 29 december 2024
Oliebollentoernooi tennis - padel
Om het seizoen in gepaste stijl af te sluiten organiseren wij een gezellige sportieve middag voor jong en oud met een oliebollentoernooi (tennis en padel)!