Informatie

De kans is groot dat wanneer je deze pagina geopend hebt, je op zoek bent naar meer informatie over een bepaald onderwerp. We hebben geprobeerd de belangrijkste instructies over het reilen en zeilen op onze vereniging voor je te bundelen in onderstaande documenten.

Mocht je desondanks een vraag hebben die hiermee niet beantwoord wordt, neem dan contact op via het contactformulier.

Statuten
In dit document vind je de statuten van onze vereniging. In dit document staan o.a. de doelen en verplichtingen van de vereniging.
Huishoudelijk reglement
In dit document vind je het huishoudelijk reglement van onze vereniging. In dit document staan o.a. informatie over ons bestuur en commissies en de verschillende vergaderingen die plaatsvinden.
Instructie toegangssysteem sportpark
Via je mobiel is het mogelijk om toegang te verkrijgen tot zowel het sportpark als de toiletten/kleedkamers. In deze instructie lees je meer over hoe je je kunt instellen en kunt gebruiken op het sportpark.
Instructie KNLTB ClubApp
Via de KNLTB ClubApp houden we je op de hoogte van het laatste clubnieuws en -activiteiten, heb je de mogelijkheid om banen te reserveren en kun je jezelf aanmelden voor een (jaarlijkse) bardienst. In deze instructie vind je een toelichting over de belangrijkste functionaliteiten in de app.
Instructie dienstenplanner
Omdat TC de Mors volledig draait op vrijwilligers en wij onze mensen niet willen overbelasten, is het als lid verplicht om minimaal 1 bardienst per jaar te draaien. In deze instructie wordt de werkwijze rondom de bardienstplanning en de mogelijkheid tot inschrijven via de KNLTB ClubApp toegelicht.
Dagcaptains bardiensten
Omdat vele handen licht werk maken, hebben we meerdere leden bereid gevonden om 1 dag per week beschikbaar te zijn als dagcaptain voor de bardienst. Een lid die bardienst moet draaien kan bij de dagcaptain van die dag de sleutel van het clubhuis ophalen en na de dienst weer terug brengen. In dit document vind je een actueel overzicht van dagcaptains.
Sponsormogelijkheden
Bij TC de Mors zijn we enorm trots op onze sponsoren. Via hun bijdrage wordt het voor ons mogelijk om extra activiteiten en evenementen aan te bieden en ons park in de toekomst verder uit te breiden. Op deze manier willen wij zowel nu als in de toekomst van betekenis zijn voor onze (jeugd)leden en een actieve rol blijven spelen via de sociale en maatschappelijke doelstellingen van onze vereniging en gemeente. Wellicht is het voor jouw ook interessant om onze vereniging te sponsoren; via het goud en zilver sponsorpakket krijg je namelijk een lidmaatschap waarmee je het hele jaar vrij kunt tennissen en padellen!