Ma. t/m Zo, 08.00 - 23.00 uur
Opbroekweg 40, 7461 PH Rijssen

KNLTB.Club dienstenplanner per 1 april

Beste leden,

Vanaf 1 april a.s. gaan we de KNLTB.Club (bar)dienstplanner in gebruik nemen!

Anders dan in het huidige bardienstsysteem, waar leden door de barcommissie voor bardiensten worden ingepland op basis van een voorkeursavond, biedt dit leden de mogelijkheid om zichzelf in te schrijven op een avond naar keuze. We verwachten dat hiermee minder vaak bardiensten verschoven hoeven te worden, doordat een geplande avond ondanks de voorkeursavond toch niet goed uit komt.

Jezelf in- of uitschrijven voor diensten is mogelijk via de ClubApp. Een omschrijving hoe dit in zijn werk gaat vind je bijgevoegd aan deze e-mail.
In eerste instantie zal de dienstenplanner gebruikt worden voor het invullen van de bardiensten, maar in de toekomst gaan we het mogelijk breder binnen de vereniging inzetten. Denk bijvoorbeeld aan het helpen bij een (grote) schoonmaak van het clubhuis of organiseren van een activiteit. Dit dan in plaats van het draaien van een bardienst.

De beschikbare diensten van 1 april tot eind 2022 zijn vanaf nu te raadplegen in de ClubApp. Volg de instructies in de bijlage om alvast een geschikte avond voor jezelf te reserveren!
Bardiensten die niet op tijd ingevuld zijn, zullen (minimaal) 1 maand voor aanvang door de barcommissie ingepland gaan worden. Leden die nog geen bardienst hebben gedraaid zullen dan willekeurig worden ingepland, waarbij er geen rekening meer wordt gehouden met een voorkeursavond. We hopen natuurlijk dat dit niet zo vaak nodig gaat zijn en iedereen de mogelijkheid benut om zelf een datum naar keuze vast te leggen!

Mochten er vragen zijn rondom het in- en uitschrijven, dan kan contact opgenomen worden met de barcommissie via barcommissie@tcdemors.nl.

Met sportieve groet,
Bestuur TC de Mors