Padeltrainers

De padeltrainingen op onze vereniging worden verzorgd door Bramos Padel Academy en de trainers Brando Kamp en Max Ebbers. Om hen beter te leren kennen stellen zij zich kort voor.

Brando Kamp

Padeltrainer Brando Kamp

Na 14,5 jaar prestatief tennis ben ik in april 2017 in aanraking gekomen met padel via Bram Meijer. Ik was meteen verliefd op het spelletje en heb in juni 2017 definitief de overstap gemaakt van tennis naar padel.

Ik zag mogelijkheden in deze snelst groeiende racketsport en stelde doelen op voor de korte en lange termijn. Op de korte termijn wil ik als sporter snel een goed niveau halen. En op de lange termijn naast het spelen, is mijn doel om mij nog meer te ontwikkelen op het gebied van lesgeven.

Toen de kans kwam om de opleiding te doen tot Padel-instructeur, heb ik die gelijk aangepakt en heb ik de cursus gevolgd en dit ook met succes afgerond. Ik zie er naar uit om hier mensen net zo enthousiast te maken voor de sport als ik dat zelf ben geworden.

Max Ebbers

Padeltrainer Max Ebbers

Gedurende de periode dat ik in Spanje woonde, kwam ik voor het eerst in aanraking met padel. Bij de club waar ik toen speelde, werden de eerste padelbanen al 15 jaar geleden gelegd. Momenteel is het in Spanje één van de meest beoefende sporten.

Inmiddels zie ik dat padel ook in Nederland in opmars is en ik vind het ontzettend leuk daar een klein aandeel in te hebben. Inmiddels heb ik mijn diploma ‘Padel Instructeur 1’ behaald met als doel het hier in de regio een vervolg te geven. Ik speel al jaren met veel plezier en ik kijk er naar uit mijn kennis en passie over te brengen op anderen!