Jeugd

TC de Mors heeft een actieve en gezellige jeugdafdeling waar jaarlijks naast de tennislessen, de competitie en de toernooien, nog volop leuke activiteiten speciaal voor de jeugd wordt georganiseerd.
De achterliggende gedachte is dat wij het als vereniging belangrijk vinden dat onze jeugd naast een sportieve uitdaging ook ervaart dat sporten ervoor zorgt dat je je lichamelijk fit voelt en tegelijkertijd een plek kan zijn waar nieuwe vriendschappen kunnen ontstaan.

Op de tennis- en padelbanen kan er bij TC de Mors het hele jaar door gespeeld worden. Jeugdleden die lid zijn van de vereniging kunnen te allen tijde het park op om even lekker een balletje te slaan.

Wil je meer informatie of heb je zin om een keer mee te doen met de lessen? Neem dan contact op met de jeugdcommissie!