Ma. t/m Zo, 08.00 - 23.00 uur
Opbroekweg 40, 7461 PH Rijssen

Een goed en gezond 2021!

Beste leden,

Terugkijkend is het afgelopen jaar een heel bijzonder jaar geworden. 2020 is het jaar van de anderhalve meter samenleving geworden en heeft volledig in het teken van COVID-19 gestaan. Alles moest ineens anders. Zo ging het clubhuis dicht, kwamen er looproutes, kon er dan weer wel en dan weer niet gedubbeld worden, gingen er trainingen niet door en werden competities afgelast. Ook zijn er leden die ziek zijn geworden door het coronavirus en ondervinden sommigen nog steeds klachten of zijn dierbaren verloren. Wij wensen iedereen waar dit voor geldt veel sterkte toe.
Samen hebben wij geprobeerd ons zoveel mogelijk aan te passen en hiervoor onze hartelijke dank!

Maar 2020 heeft ook positieve ontwikkelingen gebracht. Zo hebben wij heel veel nieuwe leden mogen verwelkomen op ons prachtige park en hebben we halverwege het jaar een tweede padelbaan kunnen realiseren. Tegelijkertijd zijn de lampen van de padelbanen vervangen voor LED-verlichting en is er een handmatige lichtschakelaar bij de padelbanen aangebracht.

Wij willen jullie allemaal bedanken voor het meedenken en het aanpassen aan de steeds veranderende richtlijnen die er zijn geweest en daarnaast willen wij ook alle vrijwilligers heel hartelijk bedanken voor de bewezen diensten in het afgelopen jaar. Zonder jullie was het ons allemaal niet gelukt!

Wat het komende jaar ons allemaal gaat brengen is nog niet echt duidelijk. Wij wachten in spanning de komende persconferentie af en zullen de planning van het komende jaar daar deels van laten afhangen.

ALV
Dit geldt ook voor de ALV die eigenlijk altijd aan begin van het jaar plaatsvindt. Wij willen deze het liefst fysiek met elkaar houden en liever niet digitaal. Daarom hebben wij besloten de ALV van 2021 te verplaatsen naar een later tijdstip. Mocht toch blijken dat het onmogelijk wordt om echt samen te komen, dan zullen we gaan kijken naar andere mogelijkheden. Hierover later meer.

Competitie
Wat al wel bekend is zijn de speeldata voor de competities van het voorjaar. Hoe de competitie gespeeld gaat worden is nog niet bekend, maar je hiervoor aanmelden kan nu al wel!

Mocht je je nog niet hebben opgegeven of wil je meer informatie over de mogelijkheden van de KNLTB-voorjaarscompetitie, neem dan voor de seniorencompetitie tennis contact op met Gerrit Reuvekamp via competitieleider@tcdemors.nl of telefonisch 06-22894724.

Voor de junioren tennis is Linda Kosterbok het aanspreekpunt en zij is te bereiken via jeugdcompetitie@tcdemors.nl of telefonisch 06-45754167.

Voor de padelcompetitie kan contact worden opgenomen met Maarten Boerman via maartenboerman@gmail.com of telefonisch 06-21393201.

Wacht hier niet te lang mee, want het aanmelden bij de KNLTB kan tot eind januari!

LED-verlichting tennisbanen
Als sportvereniging dragen wij ook graag bij aan het thema duurzaamheid en daarom worden in januari alle tennisbanen voorzien van LED-verlichting. Dit zal resulteren in een behoorlijke kostenreductie op het gebied van het energieverbruik.

Digitaal afhangen
Graag willen wij nog even jullie aandacht voor het afhangen van een tennis- of padelbaan. Dit gebeurt sinds de corona uitbraak digitaal via de KNLTB club app. Wij willen jullie erop wijzen dat het verplicht is een baan vooraf te reserveren en dat het tevens verplicht is alle mede-spelers waar je de baan mee op gaat, te registreren (ook i.v.m. corona).

Gevonden voorwerpen
Tot slot willen wij jullie nog attenderen op de gevonden voorwerpen. Er staat een mand in de gang van het clubhuis en daar ligt alles in wat het afgelopen jaar op het sportpark of in het clubhuis is gevonden. Deze mand blijft nog tot eind januari staan en zal daarna weggegooid worden. Dus mocht je nog een jasje, schoenen of andere zaken missen, check dan even het mandje.

Rest ons nog jullie allemaal een heel goed, gezond en sportief 2021 toe te wensen!

Hartelijke groet,
Bestuur TC de Mors