Nieuwsbrief juli 2022

Beste leden,

Mogelijk ben je nét vertrokken op vakantie, of ga je binnenkort, maar graag praten we je nog even bij over de laatste ontwikkelingen op onze vereniging.

ZaMiBo
Voor aanstaande zaterdag 23 juli stond de summer edition van de ZaMiBo gepland. Stond, want op basis van de ontvangen feedback tijdens de recente tombolamiddag heeft de activiteitencommissie besloten om deze editie over de bouwvak heen te tillen.

We nodigen je daarom uit om zaterdag 3 september in je agenda vrij te houden! Dan staat namelijk de ZaMiBo TROPICAL 🌴 editie gepland. Er zal voor zowel tennis als padel een tombola georganiseerd. Alle (jong-)volwassenen worden hiervoor van harte uitgenodigd.

De tropische aankleding van het park, de salsa beats en de tropische drankjes worden geregeld. Het enige wat we van jou vragen is om zo origineel mogelijk gekleed de baan te betreden! Ben je volgens de activiteitencommissie het meest origineel gekleed, dan ontvang je een mooie prijs!

Wij hebben er zin aan! Zien we jou ook? Geef je dan nu op via het digitale inschrijfformulier!

Evaluatie dienstenplanner
Sinds het begin van dit kalenderjaar maken we gebruik van de dienstenplanner in de KNLTB ClubApp. Afgelopen week heeft de barcommissie en bestuur hiervoor bij elkaar gezeten en het gebruik geëvalueerd.

We zijn erg tevreden met hoe het eerste half jaar is verlopen! We zien dat veel leden de weg naar de app hebben gevonden en zichzelf al op een eigen voorkeursavond hebben ingeschreven. Ook voor de 2e helft van dit jaar zien we dat al veel diensten zijn gevuld, wat erg fijn is!

Tijdens de evaluatie is verder besloten om aan 2 dingen nét even een andere invulling te geven.

• De mogelijkheid tot uitschrijven is komen te vervallen. Het blijft uiteraard wel mogelijk om te ruilen. Dit kan als leden onderling geregeld geworden en het enige wat verder moet gebeuren, is per mail kenbaar maken aan de barcommissie dat er geruild is. De barcommissie zal zorgen dat de diensten in de app bijgewerkt worden. Klik hier voor de volledige instructies.
  • Diensten zullen per half jaar gepland gaan worden. Tijdens de opstartfase hebben we een kortere periode gehanteerd, maar we vinden het belangrijk dat iedereen ruim van tevoren op de hoogte is wanneer er een bardienst gedraaid moet worden. Het blijft mogelijk om eerst zelf een datum te kiezen en mocht je dit niet hebben gedaan, dan zal je willekeurig worden ingedeeld. Hierover ontvang je vanzelf bericht in aanloop naar een nieuwe periode.

Geluidsoverlast
Het blijkt dat er soms tot laat gespeeld wordt en dat dit af en toe gepaard gaat met de nodige oerkreten. Dit tot ongenoegen van onze naaste buren.

Natuurlijk begrijpen wij dat wanneer er fanatiek gespeeld wordt, dit soms gepaard gaat met een uitspatting hier en daar, maar wij willen jou wel dringend vragen hier op te letten en zéker na 23:00 uur het geluid te minimaliseren en niet langer dan nodig de baanverlichting aan te laten. Dit zijn de afspraken zoals destijds gemaakt met de gemeente en wij willen ons hier graag aan blijven houden.

Vakantie
Tot slot rest ons niets anders dan je een hele goede vakantie toe te wensen! Geniet van het weer en van de mensen om je heen. Graag zien we je tijdens de vakantieperiode nog eens op de baan, maar anders sowieso tot 3 september!

Bestuur TC de Mors