Nieuwsbrief november 2023

Voordat je het weet is het alweer Kerst en is 2023 bijna ten einde. Hoog tijd dus voor een update. We praten je graag bij over het laatste nieuws en ontwikkelingen binnen de club!

Uitslag enquête
Meer dan 100 leden hebben de enquête ingevuld, wat een fantastisch resultaat! Wij gaan aan de slag met deze waardevolle informatie. Leden die hebben aangegeven wel een rol te willen vervullen, kunnen binnenkort benaderd worden door het bestuur of de commissies.

De winnaars van de twee fashion cheques van € 50,00 zijn Matthijs Geugies en Francine ter Harmsel. De bonnen komen snel jullie kant op.

Wisseling in bestuur en commissies
Vanaf 1 januari 2024 nemen Marjolein van de Noort, Anniek van Losser en Anja Schulenburg het stokje over van onze huidige jeugdcommissie (Marloes van de Aa en Vera Linskens). Samen met de activiteitencommissie gaan zij vorm geven aan de (jeugd) activiteiten en zijn nu al enthousiast aan de slag gegaan met het in de Kerstsfeer brengen van ons clubhuis.

Per 1 januari zal Gerrit Reuvekamp de rol van secretaris (Marleen Willems) overnemen, bekend als toegewijd VCL (verenigingscompetitieleider) voor de senioren en zijn actieve rol bij het Midsummer-toernooi. In eerste instantie neemt hij deze rol tijdelijk op zich en wordt er samen gekeken naar de juiste invulling van een volledig nieuw bestuur.

En de laatste nieuwe vrijwilliger is Iris Willems. Zij zal vanaf 1 januari de ledenadministratie gaan vervangen (Brenda Schulenburg). Ze tennist al jaren bij onze club en wij vinden het leuk dat een jeugdlid deze rol op zich wil nemen.

Tot slot hebben zowel Martine ter Steege als Linda Kosterbok aangegeven te willen stoppen met hun vrijwilligerstaak. Met de interne verschuiving van Gerrit daarbij, zijn wij nu dus op zoek naar een vrijwilliger voor de functies van VCL leider senior en VCL leider junior.

Jouw inzet is welkom! Als één van deze functies jou aanspreekt, laat het ons dan weten!

Wintertombola (tennis & padel)
Op de zaterdagen 13 en 27 januari en 10 februari 2024 organiseren wij de wintertombola. Vanaf 14 uur maken we er samen een sportieve middag van en rond 17 uur sluiten we gezellig af met een hapje & drankje. Verdere informatie volgt, maar noteer alvast deze data!

Snert-toernooi 16 december
Herinnering! Vanaf 16 uur van harte welkom om een paar leuke partijen tennis of padel te spelen. Rond 19 uur staat de verse snert voor jullie klaar!

Laten we samen het jaar feestelijk afsluiten!

Met sportieve groet,
Bestuur TC de Mors