TC de Mors is op zoek naar sponsoren

Beste leden,

Sponsoren zijn een belangrijk onderdeel van een bloeiende vereniging. Dankzij de toezeggingen van sponsoren kunnen wij nog meer betekenen voor bijvoorbeeld onze jeugdleden en kunnen wij blijven investeren in de ontwikkeling van ons park en onze vereniging. Daarnaast kunnen wij met deze toezeggingen blijven voldoen aan de sociale en maatschappelijke doelstellingen van TC de Mors.

Enkelen van jullie zijn al op de hoogte, maar sinds kort hebben wij een nieuwe sponsorcommissie. Deze enthousiaste commissie (bestaande uit Herbert Bloemendaal, Arjan Wessels en Robert Willems) zijn al fanatiek begonnen met het promoten van het nieuwe sponsorpakket (zie bijlage) en het benaderen van de huidige sponsoren.

De kersverse commissie is erg blij met de toezeggingen die al gedaan zijn, maar is nog op zoek naar nieuwe sponsoren die onze club een warm hart toedragen. Ben jij of ken jij iemand die als bedrijf een bijdrage aan onze vereniging zou willen leveren, dan komen zij graag in contact met jou.

Klik hier om de flyer te bekijken waarin de verschillende sponsorpakketten zijn benoemd. Natuurlijk is maatwerk ook altijd bespreekbaar.

De pakketten zijn erg interessant voor leden van onze vereniging. Zo zitten er bij meerdere pakketten clublidmaatschappen inbegrepen, waarmee het hele jaar kan worden getennist of gepadelt op ons park. En naast het vergroten van de (bedrijfs) naamsbekendheid, door het prominent tonen van uw logo op ons mooie park en de website, word je ook van harte uitgenodigd voor de gezellige sponsormiddag/-avond.

TC de Mors heeft veel ideeën en ambities voor de toekomst die zij graag willen realiseren in het belang van onze leden, maar hiervoor zijn wij wel mede afhankelijk van (toekomstige) leden en sponsoren.

Dus ben jij die enthousiaste sponsor of heeft jouw werkgever interesse in het sponsoren van onze vereniging dan komen wij graag in contact met jou! Je kunt ons bereiken via sponsor@tcdemors.nl of door te reageren op deze mail.

Natuurlijk mogen jullie dit bericht zoveel mogelijk delen met vrienden en kennissen! Wij hopen zo op veel positieve reacties!

Sportieve groet,

Sponsorcommissie TC de Mors