Opening seizoen - 26 maart

Op zaterdag 26 maart staat de opening van het seizoen gepland. Vanaf 13 uur tot ongeveer 17 uur wordt het familie/vrienden-toernooi georganiseerd. Wij nodigen alle leden, zowel senioren als junioren, hiervoor van harte uit!

Dus mocht je het nog niet gedaan hebben, zoek dan een gezellige en fanatieke vriend(in), vader/moeder, opa/oma of buurman-/vrouw, die samen met jou deze middag het onverslaanbare duo van TC de Mors gaat vormen en geef je vóór 19 maart op via jeugd@tcdemors.nl. Dit geldt uiteraard ook voor onze senior leden met een (klein)kind of buurjongen-/meisje! Bij de opgave graag de namen en leeftijden vermelden.

Natuurlijk is er ook gelegenheid om te padellen. Voor de aanwezigen zullen we een tombola organiseren, zodat iedereen aan spelen toe komt en er in verschillende samenstellingen gespeeld kan worden.

Gedurende de middag is er ook voor de kleinsten genoeg te beleven. Naast de speeltuin zal er ook een springkussen aanwezig zijn!
Kun je niet spelen, maar heb je wel zin aan een middag gezelligheid? Wees ook dan welkom! Op het park zal er muziek, een hapje en een drankje zijn, en natuurlijk veel gezelligheid!

We hopen jullie allemaal deze middag te zien op het park!

TC de Mors