Senioren competitie 2022 tennis & padel

Ieder jaar doen ruim 30.000 teams mee aan wat door veel tennissers en padellers wordt beschouwd als de leukste periode van het tennisseizoen: de voorjaarscompetitie!

In deze nieuwsbrief vinden jullie meer informatie over wat competitie spelen inhoudt, wanneer het georganiseerd wordt en hoe je je kunt opgeven als team.

Vrijdagavondcompetitie: om de week en 5 speeldagen (tennis)
De vrijdagavondcompetitie voor tennis wordt steeds populairder. Hierdoor kan het voor verenigingen lastig zijn om als gevolg van een beperkte baancapaciteit alle spelers op vrijdagavond competitie te laten spelen.

Wat houdt 'Om de week spelen' op vrijdagavond precies in?

• Teams spelen om de week competitie, de gemengde teams starten één week eerder dan de reguliere competitie, namelijk op 1 april;
  • De heren- en damesteams starten gelijk met de reguliere competitie op 8 april;
  • Alle teams spelen volledige wedstrijden met een supertiebreak in de 3e set;
  • Ieder team heeft in totaal 5 speeldagen, om de overlap met toernooien en andere activiteiten van de verenigingen zoveel mogelijk te beperken.

Competitievormen en inschrijven (tennis)
Bij TC de Mors is het mogelijk om voorjaarscompetitie te spelen op de volgende dagen:

• Donderdagochtend
    • Dames Dubbel (4DD)
    • Heren 50+ Dubbel (4HD)
  • Vrijdagavond
    • Dames Dubbel 17+ (4DD)
    • Dames Dubbel 35+ (4DD)
    • Heren Dubbel 17+ (4HD)
    • Heren Dubbel 35+ (4HD)
    • Gemengd Dubbel 17+ (DD-HD-2GD)
    • Gemengd Dubbel 35+ (DD-HD-2GD)
  • Zaterdag overdag
    • Diverse mogelijkheden dames, heren, mix.

Klik hier om de speeldata en inhaaldagen te bekijken

Door de nieuwe opzet hebben we ruimte om extra teams in te schrijven. Doe dit wel voor 10 januari 2022!
Hebben jullie zin om mee te spelen, aarzel dan niet en neem contact op met Gerrit Reuvekamp (gwreuvekamp@gmail.com / 0622894724).

Padelcompetitie
Vanaf 2022 zijn er per jaar 4 padelcompetities, namelijk: voorjaar, zomer, najaar en winter.

Klik hier om de speeldata en inhaaldagen van de voorjaarscompetitie 2022 te bekijken

Klik hier om de speeldata en inhaaldagen van de zomercompetitie 2022 te bekijken

Mocht je mee willen doen aan de padelcompetitie, geef je dan als team van minimaal 4 personen op. Doe dit wel voor 10 januari 2022!

Wanneer je vragen hebt over de padelcompetitie of wil je je inschrijven, neem dan contact op met Maarten Boerman (maartenboerman@gmail.com/ 0621393201).